Bitterbessie dagbreek/Bittervrucht van dageraad

4 april 2011


Trailer van Black Butterflies


Bitterbessie dagbreek              Bittervrucht van dageraad
bitterbessie son                       bittervrucht van zon
’n spieël het gebreek               een spiegel is gebroken
tussen my en hom                    tussen mij en hem

Soek ek na die grootpad         Wil ik langs de hoofdweg
om daarlangs te draf                rennend op een draf
oral draai die paadjies             telkens slaan er paadjes
van sy woorde af                     met zijn woorden af

Dennebos herinnering              Dennenbos herinnering
dennebos vergeet                    dennenbos vergeet
het ek ook verdwaal               waar ik ook verdwaal
trap ek in my leed                    trap ik in mijn leed

Papegaai-bont eggo                 Papegaai-bonte echo
kierang kierang my                   lach me, lach me uit
totdat ek bedroë                      totdat ik bedrogen
weer die koggel kry                 op het spotwoord stuit

Eggo is geen antwoord             Echo is geen antwoord
antwoord hy alom                    antwoordt hij alom
bitterbessie dagbreek               bittervrucht van dageraad
bitterbessie son                        bittervrucht van zon

Ingrid Jonker
Vertaling: Gerrit Komrij